Ceramic Students 3rd Year, First daughter, Beautiful sister, my current state Shah Alam City, I Love You

Wednesday, 24 April 2013

DAH DAPAT KERJA


 
ASLAMMUALAIKUM 
nak tau tak asal aku letak gambar AEON BIG ni ??? HAA ! sebabnya , aku dah dapat kerja !!!!! hahaha , tapi kerja kat aeon je , emmm , takpelah asalkan aku dapat kerja , kankankan ?? ALHAMDULILLAH , kerja kat sini aku ada jumpa seorang kawan , nama dia kak imah ! Aku ada dua bos MRS , SHIRLEY & MR.VENG . haaa , sebanarnya aku taktau nama betul dia , ni pun aku main tibai je , em , actually , aku saja nak kongsi cerita ni ! bye !

No comments:

Post a Comment