Ceramic Students 3rd Year, First daughter, Beautiful sister, my current state Shah Alam City, I Love You

Saturday 4 February 2012

Form 4 and form 5 sama ajo !

Hahahaha , kome nak tau nape aku cakap form 4 dgn form samo ajo ?? Sebab kenyataannya memang samo je , pelajar semua samo , kecuali sorang classmate aku dah pindah Ipoh , budak nie suka buli aku dalam kelas masa form 4 dulu , laaa nie rindu pulak nak gaduh dgn dia , tapi takde dia lagi bagus , hahahaha , Dulu aku takut gila dgn dia , sebab dia tu macam siall sikit , dgn orang lain dia okayy , kalau dgn aku , macam anjing dgn kucing , dia anjing , aku kucing , hahahaha , Ermmmm , now tinggal lahh 24 orang , dulu ada 25orang , btw , kelas aku nie limit dia 25orang je , tak boleh lebih , tapi boleh kurang , tapi kalau kurang lagi seronok , kalau ramai-ramai nie menyemak je , dulu , masa first masuk kelas , aku paling takut dgn sorang mamat nie , sampai dia tanya aku ,  'Weyh , kenapa kau takut dengan aku ?? ' Dia pun pelik , kenapa aku takut dengan , aku takut dengan dia sebab , dia penah kena rotan dengan Pk Hem sebab aku , tapi dia cakap , dia dah lupakan , so aku kembali normal , dah berani , naik form 5 nie pulak , jadi takut balik , sebab dia mintak tolong buatkan cover depan folio , then aku dah rosakkan , aku taip terbalik , dia marah , tapi aku dah ganti dah , then bila time nak hantar folio , dia lupa nak binding . Then , ada ke patut dia cakap aku lah penyebab dia tak siap folio , dia marah , taknak cakap , mau nyaa aku tak takut , aku nie dah lahh macam lurus sikit , tapu hal nie pun dah okay , lega , hahahaha , cerita punya cerita , aku lupa nak bagitau tau nama dia , budak yang paling aku takut , yang aku anggap MONSTER Nie , Arep GN , hahahaha , kalau kome kenal tu , lantak kome ler , bukan masalah aku , ahahahha .
kbyee !

No comments:

Post a Comment