Ceramic Students 3rd Year, First daughter, Beautiful sister, my current state Shah Alam City, I Love You

Saturday 4 February 2012

Cake (:

Yesterday , aku buat kek , cadangnya nak buat kek lapis , tapi bukan kek lapis Srawak tau tau , kek lapis biasa je , then bila dah siap adun semua , aku buat lahh satu adunan warna merah , satu lagi warna hijau ,  aku buat sorang , lagipun aku memang suka buat sorang-2 , tade gangguan , hahaha, lepas tu mak aku datang , dia cadangkan , aku buat CUPCAKE , atas merah , bawah hijau , aku nie pulak dah le bengap ukuran cupcake , aku buat lahh penuh , tapi takdelahh penuh sangat , bila time nak bakar tu , confident je gayanya , sementara tunggu cake nak siap , aku pun main lah laptop , then bunyilah , TINGGGGG ! Aku pun pergilah dapur , tengok-tengok cake aku dah melimpah ruahh , hihihi , nenek aku punya bising , potpetpotpet , haiyooo , pening aku , tapi even dia macam tu , rasanya dia tetap sodappp !!! hahahaha , lemak manis , wuhuuuuu !
Hahahahahah , laa nie aku tgah nak tnggu kek koko aku siap , nanti aku update pasal kek yang baru nie, kbye !!!

No comments:

Post a Comment