Ceramic Students 3rd Year, First daughter, Beautiful sister, my current state Shah Alam City, I Love You

Saturday 10 December 2011

Balik Perak -,-'






|Peta KL ke Perak|

Hari nie Sabtu kankan ?? 
Haaa ! Hari nie aku akan balik Perak jumpa Mummy , Daddy , Grandnie ang friends ,
Hohoho , rindu nyaaa kat depa . Rindu sangat woo !!
Hurmmm , tapi yangg tak best nyaaa , tak sempat nak jumpa kawan aku kat sini :(
Sedihhh wooo ! Kalau tak hari Selasa ritu nak jumpa , tapi dah aku pulak ada hal , 
tangguh punya tangguh terus tak sempat , ermmm , takpolahh,
Next time kita jumpa lahhh ye  :D
Watlekkk Watpeace !! 






|Home Sweet Home|

Hurmmm , sambung dengan topik mula-mula tadi ,
Hahaha , nak balik Perak ! Yahooooooo !
Emmm , tapi balik sat lagi malam lepas abes Futsal :D
Noww tengah sebokk berkemas , tapi aku dah siap kemas dahhhh !
Tu pasal lahh bolehh post about nie kat bloggg ! Ngengenge 

Ermm , aku dah siap kemas tapi belum mandi , hohoho !
Tapi jangan risau lerr , tadak bau semacam punyaa , kalau ada bau tu maybe tu bau korangg kot :D
Hahahaha , aku rindu kat oranggg yangg ada kat Perak ngoiii !
Hehehehe , koranggg jangan lahhh pelik asal aku letak picture Maps Dari Kuala Lumpur ke Perakkk :D
Sebenarnyaa aku saja letakk , tak tau nak letak picture apaa nyahhh oii !
No ideas ! Sebab excited bebenor nak balik Perak :D

Okayyy lahh guys , aku nak mandi . nak siap !
Lepas nie pi futsal then balik rumah kejap , pergi kedai makan terus balik ngekkk !
Hahahahahahahaha !!!! Okayyy bye , Ilapciu 


No comments:

Post a Comment