Ceramic Students 3rd Year, First daughter, Beautiful sister, my current state Shah Alam City, I Love You

Friday 2 December 2011

Cinta Kakiku (:


|Lyna Lee|

She's just a little girl , but she is my Aunty,
Lyna Lee her name :D
I love her so much :D

Kami always together :D , If balik kampungg, ada je project kami , example , 
a)Pusing satu kampuggg sama sama
b)Jalan sama sama
c)Makan sama sama
d)Makan suap suap
e)Tidur sama sama
f)Main sama sama

Hahahaha , banyakkan sama sama nyaa ?
Hohoho , aku dah cakap kami memang suka sama sama :D
Justt satu je tak sama sama , Hehehehe
#pahampahamsendirilerrye:D

Pernah sekali , kami jalan naik motor ,
Then , bawak laju-laju , sampai kat corner,
kami CP lagi nak jatuh,
Hahaha, aku lahh yang bawak , 
yangg dia kat belakang dahhh jeritt jeritt macam orang gilaa ,
Dia tak tau apa , kalau dia jeritt jeritt boleh buat aku panikk ?
Bodohh kan dia tuu ?
Hahahaha, 
Walaupun dia Bodohh , aku tetap sayangg dia :D
Dia selalu ada waktu aku ada masalah woo :D

Haritu aku bagitau dia pasal masalah aku ,
then dia punya mengamuk kat aku,
Takutt wooo *takutt lahh sangat kenn ?
Hohohohohoho
Tapi aku tau dia marah sebab dia sayanggg ,
Betul tak awak ? Ngeee~

She cares for me , awww , so sweettt like sugarr :D
Hahaha , I think that's all for today , about

Cinta Kakiku  |Lynaa Lee| :D




No comments:

Post a Comment