Ceramic Students 3rd Year, First daughter, Beautiful sister, my current state Shah Alam City, I Love You

Friday 23 December 2011

My Belated Birthday ♥

ASSALAMMUALAIKUM . .



Hehehehehe .. 16 Disember haritu , birthday kite tauuu , 
tak sangka dah bsar rupanyaa aku nie , bangga nyaaa , dulu rasa kecik je , tapi tak sangka dah besar dah :D
Cadangnyaa petangg tu takmau keluar , takut kena tepungg lahh katakann ,
then rasa bosann lah pulak , so aku ajak lahhh Sarah keluar , tiba-2 ahri hujannn ,
kiranyaaa hujan rahmat lahh tu , hujan rahmatt di hari jadi aku :D
lebat pulak tu , then tumpang lahh rumah Raja , , bila hujan dah reda kira-2 dekat maghrib lahh jugakk ,
 memang maghrib lahh pun , hehehe , kami pun nak balik , tiba-2 bf Sarah (Zul b**i) nak jumpa Sarah , 
then aku ikut lahhh , sebab aku ada dengan Sarah , kalau tak , tak kuasa aku nak hadap muka b**i tu -,-'
bila sampai kat tempat yg b**i tu nak jumpa Sarah , (dekat rumah sewa kawan diaa)
tak pasal-2 aku kena tepunggg dengan b**i tu -,-'
aku punyaa mengamukk , meroyan tgah-2 maghrib tu , aku jerit ! aku cakap ,
AKU TAKNAK KENA TEPUNGGG ! AKU TAKNAK KENA TEPUNGGG !
Babi punyaaa b**i ! Then mamat kat sebelahh rumah pun keluar . gelakk - gelakk ! Macam BABI kann?
Bukan nak tolongg , tapi gelak - gelakk , haishhh !!
Tapi nasib baik deorang cakap HAPPY BIRTHDAY ! Hahahahaha , suka , suka , suka :D
Habis baju aku kena tepunggg , fuck !
Balik tu , aku mengadu kat ayah aku ,
AYAHH !!! ORANG KENAA TEPUNGGG ! (sambil nangis)
Bapak aku boleh gelak je ??? Haiyooo ! Takpe-2 sabor jelahhh =='
Then aku pergi mandi cuci badan ,
malam tu keluar japp , nak urus pasal nak pergi TELUK SENANGIN ::D
lepas urus semua benda . pergi lahh rumah AREP , dengan Along , Sarah , Kila , Ain .
sebab nak jumpa dengan Haziq , panggil lahh Haziq keluar , bincanggg-2 , then aku mintak hadiah dekat classmate aku Arep ! Then kebetulan Haziq ada . Haziq tanya lahhh birthday aku ke harinie ???
Aku cakap lahhh , yelahhh BODOH ! Mana hadiah aku ? aku tanya , dia cakap takde , 
okayyy finee , I see :D
Haziq masuk rumah , kau tau apa bangang tu amek?? TEPUNGGGG !!!!!!
 Dia lari kat aku pergi baling tepunggg ! dengan along sekali baling ,, Hohohoho !
aku memang suka dah mandi wangi-wangi , tiba-tiba kena tepunggg :D OHHH ! Indahnyaaa dunia ♥
Takpelahh , aku bagi sebab Birthday aku yang indah :DD
Hahahaha , then dah lewat malam , aku balik tidur , nak siap pergi TELUK SENANGIN esok nyaaa 
hehehehehe ♥

No comments:

Post a Comment